Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

středa 21. března 2012

Zajíčci březňáčci

Ještě se slunce pořádně nerozkoukalo a už na mezi běhají zajíčci.
A že se jich letos urodilo :-)

 
Oni na tom seně vypadají velmi romanticky, ale pohled z dálky už zavání prací :-)



19 komentářů:

  1. Ahoj Leni, srdíčka se zajíčky jsou kouzelná.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. No ti jsou krásní...
    A copak chováte, že máte toliko sena?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pravda, pro králiky to není, máme čtyři koně ve dvoře. Ale to je písnička pro jeden obrovský blog :-)

      Vymazat
  3. Nádherní,ti se ti povedli !
    Tilda stil mám moc ráda "o)

    OdpovědětVymazat
  4. Srdíčka se zajíci se ti, Leni, povedla. No a jak vidím krmení pro ušáky je dost, takže přibudou další, že?
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, děkuji. I to Tvoje srdéčko, které jsem teď viděla na blogu, je kouzelné :-)

      Vymazat
  5. Leničko ♥ došla mi opět slovní zásoba ..jsou krásní .-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táňko, Ty mi vždycky lípneš do vzkazu takové krásné srdíčko, musím se tě zeptat, jak děláš :-) Děkuji :-)

      Vymazat
  6. Leni srdiečka sú čarovné, krásne :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. ♥ Leninko ,,vydíš a mě se ty Tvoje líbí víc :-)) ♥ALT3♥

    OdpovědětVymazat
  8. juuj srdiecka su prekrasne :) asi by som si mala sadnut k stroju aj ja :), pekny den Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, chtělo by to nějaké brigádníky... ale máš pravdu, z blízka je to nádhera, srdíčka jsou opravdu úžasná!
    Moc zdravím tebe a hladím si vaše koníky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. ŠIKULKO, ŠIKOVNÁ!
    Ušáci jsou prostě nádherní! A jak se jim v tom seně krásně lenoší :-)
    Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  11. Leni, srdiečka sú nádherné a spolu so slamou si vytvorila krásnu dekoráciu. Seník sa mi veľmi páči.

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, no letos se vam urodilo! Moc krasne! Vypada to ze by jsi uzivila i nejake brigadniky! :) Ja jsem se do tech tvych srdicek uplne zamilovala. Zkusim si taky nejake usit ale nevim jak to zacistit at ten sef nejde videt? Jak to delas? Zdravim a posilam slunicko at vam neni zima :)

    OdpovědětVymazat