Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

sobota 27. října 2012

V předstihu

Je to poprvé, co se mi zadařilo, začít chystat na vánoce v předstihu. Tím hlavním hnacím motorem bude nejspíš kouzelná panelová látka od návrhařky Anni Downs (když si ji progooglujete, zjistíte, že celá její tvorba je naprosto okouzlující). A tak vznikla první vánoční hvězda.
Hm, venku chumelí, už ji asi nechám viset :-)




A ty další hvězdičky vznikly na kurzu patchworku pro začátečníky v Oticích, který jsem lektorovala. Holky byly úžasné, posuďte sami. Vůbec jsem si nevybrala nejlehčí téma na první šití, řezali jsme, šili i prošívali, ale zvládly to dokonale.




A jestli jste už také vánočně naladění, koukněte k Janičce na blog, chystá pro nás Vánoční výměnu.

15 komentářů:

  1. Ahoj Leni, hvězda se ti povedla, je kouzelná. Jsi nejspíš šikovná lektorka, když tvoje žačky zvládly tak hezké věci. Škoda, že bydlíš tak daleko - určitě bych šla "do učení". Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko...to jsou nádherné výtvory.No ,když to šéfuje taková šikulka jako jsi ty,ani se nedivím,pa,pa Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Leni,jste holky šikovné....hvězdná krása

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko přidávám se k holkám-krása-já už letis také myslím na vánoce dříve:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Leni hvězda je kouzelná !!!
    A jsi dobrá,že jsi se dala na patchworkový kurz.Vypadá,že jste si to krásně užili !!!

    OdpovědětVymazat
  6. Zase taková nádhera! :-)
    Jak Ty to všechno stíháš? Leni, jsi opravdická šikulka! Trochu tady smutním, že jsi tak daleko a nemůžu se k Tobě přihlásit na kurzík. Jsi odvážná pančitelka. Přeju hodné a milé žákyňky. Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Hello and thank you for following my blog! I love your qute blog and will add you to my bloglist immediately! Best regards Siri:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Čmankózní vánoční hvězdy:-D. Taky se na ni chystám, stále ale čekám na múzu, v jakém podání bude;=).

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, krásné! A blednu závistí, že jsi v předstihu :o) Jsi šikovná učitelka!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Jedna krasnejsi nez druha! To se holky maji, ze maji takovou sikovnou pani lektorku! Taky zavidim :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Leni♥ tak já ji šetřím ..ani nepíšu ,že asi??? nemá čas a ona přítelkyně moje drahá courá po Oticích ..mhhh dobrá tedy :-)) jen Tě omluvá ,že jsi ušila tak krásnou hvězdu :-))

    Ps:jsem Ti napsala a Ty nic ♥ co ten pátek Leničko ..nebo jsem upadla v zapomění ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Leni, máš moc krásnou hvězdičku, špičky jak když střelí:)))Já mám sice hvězd plnou deku, ale špičky tak dokonalé u všech nejsou.To víš, fofruju a pak to tak dopadá:)))Moc zdravím!:)Jindra

    OdpovědětVymazat