Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

úterý 18. června 2013

Polednice a černý kohout

Když jsem objevila vzory nostalgických výšivek hraček, vybavily se mi hodiny češtiny na základce, Erben a Polednice a učitel, který neznalost balady trestal drcením křídy ve vlasech. Dnes, po létech, musím ovšem uznat, že jsme si to všichni do puntíku zasloužili a baladu bych přednesla i kdyby mě vytrhli z hlubokého spánku :-) 

Ovšem o zdravém spání si už nějakou dobu mohu jen zdát. Nějak se porouchalo a po nocích peču, k radosti celé rodiny, fakt luxusní  francouské máslové koláče.
"Může za to ten černý kohout", shodla se rodinka. Před časem jsem totiž našla u známého v dílně, ve šrotu, rezavého kohouta, prý se nepodařil. Po natření černou krbovou barvou jsem ho dala na plot a od té doby nespím. Asi tomu kokrháči už brzy zakroutím krkem :-) 
Mějte krásné dny a dobré spaní :-)


11 komentářů:

  1. Ahoj Leni! Vidím,že mašinka nezahálí. Moc pěkné výšivky. Na kohouta kašli a před spaním přemýšlej o příjemných věcek(třeba o patchworku)! A spát budeš jako dudek! Tvoření zdar Svatka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Svatko vítej. Já myslela, že jsi u vnoučat. Jdu Ti písnout mail kvůli patchworkovému létu :-)

      Vymazat
  2. Leni,
    kohouta přidělej na vidle a přestane Tě strašit :-)
    Až se zase potkáme, naučím Tě jogovou relaxaci před spaním - báječné.
    A obrázky hraček jsou přenádherné! Jsi šikovná čarodějka vyšívačka.
    Mé červené mají už koupený tříokýnkový rámeček. Ještě chybí skobička a už budou zdobit koutek v ložnici. :-)
    Leničko, měj se hezky a opravdu pohodově.
    Pa Soňa

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé Leni, ta srdíčka jsou kouzelná. A koláč vypadá skvěle.
    Hezké dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné, já bych si těch hraček ani nevšimla. Asi je budu potřebovat. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já taky, Jani, občas koukám, co objevíš :-)

      Vymazat
  5. Srdiečka sú milučké, také vidiecke ... a ten koláč ma veru veľmi zaujal ... a to je čo povedať, lebo pre mňa je varenie a pečenie skôr nutné zlo ako zábava ..žeby som vyskúšala? nooooo :)

    OdpovědětVymazat
  6. O kvalitnom spánku som nechyrovala odkedy mám deti, veru nejako sa to porouchalo a to nemáme žiadneho kohúta:) Detské výšivky sú rozkošné.

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, tu a tam taky nespím, ale narozdíl od tebe po nocích nepeču. Ale asi začnu, protože ten koláč vypadá skvostně, stejně jako ta tvá srdíčka a konec konců i kohout.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Srdíčka jsou ovšem překrásná, obrázky úžasné, skvělé kombinace barev! Kohoutek je krásný, ale chápu, že jestli skřípe, tak bych ho rozdupala taky... sladké sny a ničím nerušený spánek, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko ♥ zase se mám co učit: Erbena sice znám v tom problém není !!!:-))),ale tak krásné vyšívky nemám ..musím něco taky někde nakoupit .-)))ale toho kohouta bych fakt dala na vidle pa pa ....

    OdpovědětVymazat