Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

neděle 8. února 2015

Prostě neděle

Šicí stroj ušil, pekárna zadělala těsto, trouba upekla. A já u kafíčka mazala srdíčka malinovou marmeládou a koukala oknem jak chumelí z andělských peřin. Neděle jak vyšitá :-)

Vyvedený receptík na srdíčka ke mě doputoval po internetu a tak ráda šířím dál.
300ml vody
100g měkkého másla
1 vajíčko
1/2 lžičky soli
1/2 kostky droždí
400g hladké mouky
200g polohrubé mouky
na potření vajíčko, mák

Po vykynutí jsem těsto rozdělila na 10 válečku, které jsem nožem podélně nařízla do písmene V a stočila do srdíčka :-)





12 komentářů:

  1. Srdce ,kam se podíváš...:-D děláš chutě.
    O svátku jehel jsem věděla už loni a dala jsem to na svůj blog,ale neoznačila jsem si ho,tak jsem taky hledala..:-D
    Hezký den
    Daška

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, díky za recept..srdíčka vpadají krásně a tvé šití nemá chybu..nádhera..krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to má být, neděle bez práce:-) ... ale ta malinová marmeláda voní až sem:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, ty vypadají lákavě .... určitě ukládám a vyzkouším.
    Krásný podvečer .... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná srdíčková neděle :O)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jeden odkaz na tradici Hari.kuyo
    http://mostlyneedlepoint.com/a-tradition/

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko, to je romantika - kouzelné, jak ty srdíčka, tak ta nedělní atmosféra...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, nádherné srdíčka a krásně nafocené.Měj se pěkně Ivana

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, děkuji za inspiraci, zítra se těším na výbornou snídani, snad budou stejně povedená... Lidka

    OdpovědětVymazat
  10. Leni,
    to vypadá ú.ž.a.s.n.ě !!!!!
    Děkuju za recept i inspiraci ..... co nejdříve vyzkouším !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Leni makovky zbožňujem a tieto Tvoje v tvare srdca vyzerajú skvelo. Raňajky museli byť výnimočné. Andrea

    OdpovědětVymazat