Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

středa 27. dubna 2016

Ebru v modré

Jsme to ale dvojka :-) Tess maluje autorské látky, já stříhám a šiju.
Óóó, ano i botky dostaly novou barvičku (jak na to viz. níže). A k tomu do páru letní kabelečka k vodě. (Vím, vím, venku zrovna sněžilo, ale třeba sluníčko konečně přivoláme :-)




Tak nějak dopadá focení pokaždé. Ale jsou to miláčkové :-)

A máte-li chuť nakouknout více pod pokličku malování technikou Ebru, mrkněte na záznam vysílání Dobré ráno, kde Tess byla hostem.


Záznam z natáčení:

Báječné dny všem :-)

8 komentářů:

  1. To je krása holky jak vám to spolu klape:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééééééééééééééééééé!
    Na záznam jsem se dívala, Leonka mě upozornila, tak vás občas kontrolujeme a gratulujeme!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, psala bych ti, i kdyby si tenhle článek nezveřejnila. Tvoji krásnou a sympatickou, k tomu ještě nadanou dceru jsem viděla a byla jsem uchvácená!
    Moc jí přeji hodně úspěchů a radosti z práce! A tobě taky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni krása. Tenisky se mi obzvlášť líbí.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Leni krása. Tenisky se mi obzvlášť líbí.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Leni♥♥♥ahojky ... nevím na co koukat dřív ..krása :-) ale víš co mě se nejvíc líbí ta Tvá Tess..kráásná ..krááásná ..ale psst!!!! ne ,že to vykecáš ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonale sladěné. Krásná barvička.

    OdpovědětVymazat
  8. Pokoukala jsem na videa a slečna Tess je príma.Je vidět,že to tvoření máte v krvi.

    OdpovědětVymazat