Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

čtvrtek 23. února 2017

Recy

Poslední měsíc jsem doma šila na recyklační téma, protože jsem si potřebovala připravit šicí klubovou neděli. Domluvili jsme se na tématu "Džíny" a já zrovna s tímto materiálem nikdy moc nešila, což se ovšem během toho měsíce změnilo. Trochu z džínsů jsem už ukázala v předchozích příspěvcích a tady je další várka recy šití. Zrodila se tak moje nová závislost a láska doslova džínová :-) A druhé pozitivum je, že jsem si tímto recyklačím šitím řádně uklidila šatník a jsem připravená na jaro :-)






9 komentářů:

  1. Jů...tolik super nápadů ...Leni jsi fakt šikovná, krásné šití:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Jsem ráda, když se něco zrecykluje, a navíc takhle krásně!
    Leni, přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. LENIČKO ♥JEDEN KOUSEK HEZČÍ NEŽ DRUHÝ ..PAPA HEZKÉ DNY♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, líbí se mi úplně všechno...krásné tvoření.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, to jsou nádherné džínové kousky! Moc se ti povedly, hlavně se mi líbí ten nápad recyklace starých věc - nepotřebné džíny a kolik parády ještě nadělají. :-) Paráda!

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko,
    krásné, překrásné!Jsi opravdu šikovná.Kdybych nebyla tak daleko hned se na klubík přihlásím. Přijela bych s krosnou plnou džínů - já nedokážu textil vyhazovat. Co kdyby se z toho dalo něco ušít!A jak je vidět, Ty to dokážeš náramně!
    Pa Soňa KH

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, moc povedené.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Suoer recyklace, krásné kousky jsi vytvořila. :-)

    OdpovědětVymazat