Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

pátek 17. března 2017

Pro holčičku

Sluníčko za okny láká do polí, a já bych přesto potřebovala ještě pár deštivých dnů, abych mohla v klidu šít. Mám rozdělané 2 deky pro dvojčátka - chlapečka a holčičku a práce mě velmi baví. Ta holčičí bude sladká, přesladká jako od cukráře a plná srdíček :-)



Pokud jste ulítli na srdíčka stejně jako já, ZDE najdete podrobný návod na takto šité bločky :-)
Krásný den :-)




8 komentářů:

  1. Nádhera, to už je pro mne vyšší dívčí, přesto děkuji za návod, třeba jednou... Těším se na výsledek, doufám, že ukážete:-) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Už teď je vidět, jaká to bude nádhera!
    Leničko, přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, barevné, poctivá práce :-) Ať se daří v dokončování, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni náhodou jsem mrkla a co vidím no krása !! Ty se máš ,že šiješ holčičí ,já z holčičího období přesedlala na klučičí ,takže po dekách a peřinkách přišlo na řadu látání kolen ,vyřazování tepláků a přešívání z dlouhých na kraťasy kolem domu :-) a tak ,ale taky ten klučičí svět není marný ,hrajeme hokej a fotbal ,,no na druhou stranu je více bolavých kolen a zlomených tlapek ,ale Kluci jsou páni :-) znáš tu písničku ?? měj se krásně ,,já se budu těšit na Tvůj další počin ať se Ti daří .. přeji Ti krásné dny nejen u šití ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné srdiečka, to bude krásna deka, gratulujem a teším sa na výsledok.
    Peknú nedeľu,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Lenko, děkuji za milé zastavení u mě na blogu, díky kterému jsem mohla objevit ten tvůj plný nádherné a precizní ruční práce a pohodové nálady. Budu se těšit na další tvoje příspěvky a přeji krásné, snad už brzy opravdu jarní dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat