Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

neděle 30. dubna 2017

Pro dvojčátka deky z lásky

Šila jsem deky pro dvojčátka, malou Elišku a Honzíka v rámci projektu Deky z lásky. Eliška si přála deku v růžových, modrých a fialových barvičkách, Honzík má rád zelenou. Dala jsem si práci a deky dopředu nakreslila, ale obrázky si pod jehlou žijí svým životem, a tak výsledek je nakonec jiný. Spoustu let jsem se obklopovala jen barvami ve stylu tón v tónu nebo v kombinaci max. tří barev, ale poslední dobou mi jejich hravá veselost velmi sedí. Jak se říká - nikdy neříkej nikdy :-) Snad tedy přinesou trochu radosti i do života dvou malých cvrčků :-)

Kdo nezná tento projekt pro postižené děti, nechť nakoukne na web Deky z lásky :-)





11 komentářů:

  1. Jsou nádherné, veselé, určitě potěší a pohladí po duši, přeji krásné májové dny :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ty jsou tak krásné, barevné, veselé...radost pro dětičky ♥ Krásný máj ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, jsou opravdu kouzelné!
    Děti je budou milovat!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko, deky jsou moc povedené, dětem se určitě budou líbit. Vše hezky barevné a krásně zpracované. Jste velice šikovná.
    Přeji příjemný květen.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, deky jsou moc krásné. Veselé a barevné obrázky se budou dětem určitě líbit. Pěkné májové dny. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Prekrásna práca, vypracovanie, tie zvieratká, krása. Deky sú veľmi pekné. Príjemný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni,koukám,že válíš!!!! Deky jsou krásné a i jiné výrobky se mi líbí.Asi přijdu na inspiraci.
    Hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem si udělala čas a proběhla jsem tvůj blog skoro celý.Nebyla jsem tady dlouho a hodně mi toho uniklo.Třeba video v TV se slečnou Tess.
    Jste obě velice šikovné a je vidět,že tvoření máte v krvi a baví vás to.
    Hezký den přeji
    Dáša

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, ty jsou úúúúžasné !!!! Moc se ti povedly !!!! Marki

    OdpovědětVymazat