Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

čtvrtek 25. ledna 2018

Zpátky

Sama se divím tomu, jak dlouho jsem nenašla čas napsat příspěvek do mého blogerského deníčku :-( Je to tak, že když ze života pustíte něco nefunkčního, z druhé strany se přihrne nové, lepší a báječné. A tak se stalo, že jsem v poslední době potkala spoustu báječných lidiček, kteří mi ukázali netušené možnosti. Můj svět ovládly malířský stojan, kbelíky s barvami, štětec i stará dobrá tuž. O prázdninách jsem malovala v letní škole, na podzim v keramickém ateliéru v tureckém Izmiku a největším dobrodružstvím bylo Ebru setkání v Arabských Emirátech, kde jsem měla možnost vystavovat na mezinárodní výstavě. To tedy byla jízda a moc se těším na ten kus cesty, který mám před sebou. A nemyslete, šicí stroj taky nezahálí :-) Báječné dny všem :-)






7 komentářů:

  1. To jsou samé krásné věci - a těch barev. Radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, to k životu patří... nikdy nevíš co přinese, jak a kdy se co změní... Tobě tahle změna přinesla viditelně spoustu radosti a objevila jsi v sobě netušené a to je dobře.
    Barevná krása, vyzařuje optimismus.. jsi vskutku tvůrčí :-)
    Zdravím a přeji bohatou fantazii při malování, Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Lenko, jste úžasně tvořivá a nápaditá :-). Přeji ať Vám cestování rozšíří ještě více obzory a přinese spoustu krásných zážitků a nápadů. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, to je podíváná, krásné barvy až oči přecházejí a ty nápady - úžasné. Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to je zážitků.:-) Nádherné barvy, nádherné látky a luxusní taštičky. Ať se daří! D. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, moc ráda tě tady vidím a jen zírám - nádhera!!!!
    Přeji hezký večer a krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Leni,koukám a žasnu,kde jsi byla a co podnikáš.Přeji,ať se ti daří a samozřejmě taky dceři.Což vidím,že se daří..:)) Hezké dny a zase se pochlub,co kde děláš.Budu se těšit.
    ahooooooj Dáša

    OdpovědětVymazat