Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

sobota 1. září 2012

Od srdce

Určitě jsem posledňáček poslední.... Letní termíny stíhám v poklusu. Nicméně s obrovskou chutí a ráda jsem se zapojila do srdíčkové výměny u Ajky a doufám, že srdíčko udělá radost nové majitelce.
A Ajce patří hluboká poklona, neboť má na svém kontě už nejednu zdařilost akcičku a má s námi boží trpělivost :-))



9 komentářů:

  1. Je moc hezounké-radost bude určitě veliká!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Leni, moc hezký nápad s tím ptáčkem.
    A představ si, holky už píšou návrhy, ža bysme si mohli šít vánoční dárečky:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pro vánoční dárečky, jen hezký popořadě. Nejdříve podzimní výměna u Věrka a potom vánoce. Ať se mi ty roční období nepomíchají :-))

      Vymazat
  3. No to se bude nekdo mit! Srdicko je nadherne hezky ptacek a ta cervena latka s krajeckou tomu dava ten spravny smrnc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, na takovou parádu bych si klidně počkala...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jupí!!! Dneska mi tohle nádherné srdíčko dorazilo poštou. Leni, moc, moc děkuji, za srdíčko i za přívěsek, oboje je kouzelné!!! Zdraví Tě Věra T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, jsem moc ráda, že se líbí, bylo mi potěšením :-)

      Vymazat
  6. Krásně jsi to vymyslela a vyrobila.....to bude někde obrovská radost...:-D

    OdpovědětVymazat