Pamatujete tu hru Kámen, nůžky, papír? Když se k tomu přidá jehla, barvy, korálky... je z toho rázem zábava na celý život. Vítejte :-)

úterý 18. září 2012

Podzimní výměna

Koukněte, jak nádherně jsem byla obdarována v rámci Podzimní výměny. Tento krásný polštář s kaštánky pro mě vyrobila Věrka, která zároveň celou výměnu zorganizovala a řídí. Okouzlil mě vyšívací steh, který použila, zadrhávací steh makrame prý se mu říká, a báječný nápad s odepínací výšivkou. Věrko moc děkuji, jsi kouzelnice kouzelná :-)



11 komentářů:

  1. Leni,krásný dárek....Věrka je šikulka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný! To zapínání je dobré! :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Kasny darek ,moc rada se divam kdo co dostal .

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, ještě jednou musím napsat - jsem ráda, že se ti dárek líbí.
    Hezký den ... Věra
    U nás dost uplakaný ...

    OdpovědětVymazat
  5. Polštářek je krásný, věřím, že dělá velkou radost! Hezký den, Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Vankúšik je krásny, krásne detaily, obdivujem hlavne výšivku. Ja som na ručné vyšívanie ľavá. Maj krásny deň. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. je TAK náádhernýýý. Proč já vlastně neumím šít?

    OdpovědětVymazat
  8. Leničko...dostala jsi moc krásný dáreček.
    Pěkné podzimní dny ,Jana

    OdpovědětVymazat